Londen Calling 1/11

photo Blogplaatjes48_zps78958a85.jpg
De laatste dag in Londen brak eigenlijk veel te snel aan en ook veelte vroeg.

We begonnen weer met een ontbijtje, omdat de hele zaal vol was namen we ons ontbijt mee naar beneden. Omdat ik VIP ben bij Holidays Inn hotels kregen we later uitchecken, dat geeft meer rust met het inpakken. Maar ondanks alles checkte we om half 11 uit in het hotel, lieten we de koffers achter in het hotel en gingen we weer op weg, dit keer gingen we de mall onderzoeken.

Weer was het heerlijk weer, wel wat meer wind maar verder geen klachen, nadat we de eerste verdieping hadden rondgestruind werd het tijd om wat te drinken, we namen een bubble tea, het is apart maar wel lekker. Daarna gingen we verder tot aan de lunch, we besloten wat later te lunchen omdat we met het vliegtuig moesten.

Eindelijk aten we bij TGIF. Daar hebben we drie dagen op gewacht! Na een heerlijk broodje en een gezellig/goed gesprek. Gingen we weer op weg om te winkelen. Ik was eigenlijk op zoek naar een joggingsbroek aangezien de mijne het na drie jaar had begeven was het tijd voor een nieuwe.
We hebben heel wat winkels afgestruind maar uiteindelijk vond ik een goede joggingsbroek bij inderdaad…..Nike…..je denk toch niet dat ik een keer iets niet koop bij Nike 😉

Rond half 3 vertrokken we richting het hotel om de koffers te halen in het hotel en terug te gaan naar de trein. De metro ging heel voorspoedig. De trein wat minder. We deden er in drie kwartier over in plaats van 20 minuten. Ik kan daar heel slecht tegen en word daar heel zenuwachtig van. Een uur voor vertrek kwamen we aan op het vliegveld gelukkig konden we snel inchecken. We aten snel een broodje bij EAT. En rond 18.30 vlogen we weer terug.