Start to Run – fietsen, fietsen en o ja trainen!

IMG_2658

Jaaa ik ben helemaal blij. Na een week een beetje minder getraind te hebben ben ik weer full on! Misschien zelfs iets te on!

Als eerste fietste ik de hele week naar mijn werk en weer terug, deze extra beweging is heerlijk! en ik kom uitgerust aan thuis omdat ding3en die mij bezig houden op het werk verdwijnen op de fiets. Even heerlijk mijn gedachte leegmaken! I love it!

Qua rennen zou ik dinsdag naar trainen gaan. Maar werk, dietiste en gooide roet in het eten.

Gelukkig heb ik tegenwoordig een buurvrouw die ook aan lopen doet, dus toen ik woensdag aan het twijfelen was of ik moest gaan lopen, kreeg ik een appje of ik zin had om een stukje te lopen (ze voelde het vast aan dat ik twijfelde). Ja is goed, maar wel rustig aan want vrijdag loop ik de loop door Houten en daar wil ik fit voor zijn. Is goed, we besloten een klein rondje te lopen op rustig tempo, het rondje werd 4,5 km. Met een kleine tussenstop onderweg, maar dat was wel leuk!

Vrijdag was de loop door Houten, wil je weten hoe die verlopen is? Dat kan je hier lezen.

Zondag besloot ik een herstelrondje te lopen op mijn Nike Free Schoenen. Na twee kilometer was ik het helemaal zat. Ik besloot naar huis te lopen. Daar aangekomen begon eigenlijk pas de strijd! Ik had zo een trek! Ik nam een Proteine Oat bar van Body en Fit Shop. Na het douchen kwam vriendlief binnen en aten we een broodje en daarna was ik leeg! rond 1700 uur gingen we even rustig liggen en twijfelde wij of we eten moesten koken of halen/bezorgen, we besloten toch te koken. Dit eten schoven (bijna letterlijk) we naar binnen. Vervolgens gingen we rond 2100 uur naar bed en sliep ik dus gewoon tot 0600 uur. Ik was letterlijk leeg!

Maar daarna ging het een stuk beter!

Hebben jullie je wel eens leeg gelopen? En wat doe je dan?
Tips zijn welkom!

XoXo

Geef een reactie