Start to Run: Two Weeks

Omdat ik vorige week geen echte start to run had, krijg je vandaag twee weken. Wat heb ik uitgespookt met hardlopen de afgelopen twee weken? Je leest het hier.

Week 1
Week 1 begon goed, dinsdag was ik sinds lange tijd weer aanwezig bij de Loopgroep, het was goed om terug te zijn. Ik rende vrolijk mee maar het was wel heel erg zwaar. Aan het eind van de training hadden een paar mensen het over de vlinderloop. Misschien moet ik daar toch aan mee doen.
Zaterdags deed ik mee aan mijn eerste vlinderloop, de resultaten, die heb je hier kunnen lezen.
Zondags werd ik wakker van de spierpijn in mijn kuiten. Ik had flinke kramp gehad en dit was het resultaat. Ik was niet bl.

Week 2
Je zou denken dat ik door (voor mijn gevoel) de slechte vlinderloop ik extra gemotiveerd was, maar dat was niet zo. Dinsdags was ik pas om 19.30 thuis door een flinke file op de A12. Toen ik mijn eten op had was het zo laat en was ik zo moe, dat ik geen zin meer had in een rondje.
En als ik zo begin, dan is het einde zoek. De hele week hebben mijn schoenen in de kast gestaan en toen het zondag was en ik mij had voorgenomen om te gaan lopen, toen was het weer zo slecht dat ik liever er voor koos om op de bank te zitten.

En zo ging er weer een week voorbij dat ik niet loop. Ik begin mijzelf gewoon te irriteren aan het weinige lopen. Maar goed, we gaan deze week gewoon knallen!

XoXo

Een gedachte over “Start to Run: Two Weeks

Geef een reactie